|
Sv: Vond rygg-GODE sko!!!
Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.
tror jeg hadde bekymra meg mer for prisen enn sålenes utseende.. på jobb driter jeg i hvordan skoa mine ser ut bare de er gode å gå i men jeg er heller ikke noe særlig til jåle da, så... Men mange på jobb som bruker de
Kjøpte et par til moderen etter at hun var utsatt for en alvorlig trafikkulykke, og blei kjent ufør Finnes ikke menisk, korsbånd eller slikt igjen, de har måttet korrigere beina med å kutte lårbeinet, ta av en bit for å legge inn vinkel i leddet, for så å "bolte" de sammen igen, for at slitasjoen på kneleddene ikke skulle bli for ujevn, Trenger vel ikke si så mye om smerter oppi sånt...
Hu klaga no utroli når a fikk vite hva jeg hadde betalt for de, men etter et par ukes bruk, merka hu at smertene ble mindre, bekkene stabiliserte seg bedre enn det brukte, og bevegeligheten var bedre enn før.
Disse skoene provoserer jo kroppen til hele tiden å kompensere for manglende stabilitet med å stimulere støttemuskulatur som vi normalt ikke belaster i den grad, og det har hjulpet henne mye.
Så, ser man helseeffekten opp mot brukte kroner, og evt. forserte operasjoner, ja så er de skoa verd sin vekt i gull de, spør dere meg...
.
Sist redigert av Ziggy : 28-03-07 kl 17:27.
|