|
Sv: sover du nok?
Jeg har også hatt lange perioder med store søvnproblemer, en gang sov jeg ikke på åtte dager, bortsatt fra at jeg sovna med nesa i pulten på skola, ellers hadde jeg sikkert dødd av søvnmangel.
To gode ingredienser for å sove godt for meg er nå; at jeg er happy og at har en fin fyr som varmer ryggen min.
Nå sover jeg til og med godt når jeg sover alene, som regel fra 6-8 timer hver natt. Avhenger av hva jeg har gjort dagen før, og hva jeg skal dagen etter.
Ja, folkens, migrenen forsvant etter et par måneder, og jeg hadde andall ukentlig, noen varte i dager, og jeg kunne nesten miste synet, og kasta opp i blant. Og den eneste "redningen" fra migrene er å få sovne, eller i enkelte tilfeller besvime, som det nesten føles som.
Og alle hensyn som må tas til en. Jeg må kaste mannen ut av rommet, ikke noe lyd, lys, varme....
Sånn helt uten videre så ga det seg.... Jeg skjønte ikke noe, men da jeg leste at andre hadde erfart det så oppklarte det jo en del.
Selv om jeg fortsatt ikke skjønner helt hva det skyldes nøyaktig...
Det er som en drøm og den eneste hodepinen jeg har nå om dagen er litt lettere ketosehodepine nå og da (overkommelig!!!) og den jeg er skyld i selv etter ei kule.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|