Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-07, 09:54   #73
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva spiser dere som snacs?

Opprinnelig lagt inn av slaskalainen, her.

Fisk er faktisk veldig godt! Men mange ser på det som annenrangs.....

Pemmicam ......lag deg FISKICAM------ fisk + bær + fett

Annenrangs??
Jøsses, da må jeg ha vandra i "feil kretser", for i min verden er fisk førsterangs
Spiser masse feit laks, røkelaks er jo som godis å regne! Spiser en del torsk, ørret og steinbitt, men det går mest i laks, det er billigst, mest anvendelig og best på smak.
Når jeg er hjemme (vi bor ikke så langt unna et av Norges større innlands fiskarlag, og min far fisker og pilker året rundt) så er det sik og røye det går i. Pappa lager fiskekaker (uten mel og stivelse, bare fisk og krydder ).
Så å leve på sjømat som eneste animalske føde er helt uproblematisk!
Elsker fisk i alle former (bortsett fra luta)

Vurderer å stikke ut med noen venner til Nesodden og fikse fra brygga. De var der for en uke siden og fikk ørret helt opp i to og en halv kilo.
Har ikke fisket siden jeg var bare barnet.

FISK ER SNADDER!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat