Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-07, 14:05   #67
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva spiser dere som snacs?

Opprinnelig lagt inn av Thorwald, her.

Min favorittsnack er tørrfisk. Jeg er ikke nordlening, bor faktisk ganske så langt sør i landet. Men jeg simpelthen elsker tørfisk. Og der er det jammen ikke mange karber heller. Anbefales!!! For de som fort blir hekta og overspiser snack kan kanskje tørfisk anbefales? Skal godt gjøres å spise seg ut av sans og forsamling på den skulle jeg tro?

Hvor får man kjøpt tørrfisk i Sør-Norge da?

En av mine snack-varianter er "tapaz"-tallerken med sursild, cashew-nøtter, pepperost og sukkererter.
Pepperosten skal helst være castellos, men Meierienes duger også.

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat