Tråd: Magnesiumoxid
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-07, 23:31   #62
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Magnesiumoxid

Jeg klarer vel heller ikke å la denne stå ubesvart.
Om du, Nantoz, kikker nederst på innleggene så står det hvilken filosofi vedkommende følger.
Følgelig ber da den personen om råd gjerne ut fra filisofien sin.
Du er HELT KLART velkommen til å bidra med dine råd, og hva som fungerer for deg, men ikke forvent annet enn at noen råd ikke passer, da en kur/diett ikke kan fungere hundre prosent dersom man ikke følger den.
At ketolyse-sida ikke har et korrekt norsk språk blir litt flåsete å bruke mot selve filosofien.
Jeg vet at ketolysekuren er en nøye utprøvd og meget god kur som har hjulpet veldig mange mennesker her på forumet til et bedre og sunnere liv, det blir som å latterligjøre dem som følger den når du påpeker irrelevante ting som rettskriving.
Altså, jeg irriterer meg over skrivefeil selv, men i enkelte sammenhenger så synes jeg ikke det står i veien for budskapet, som her. (Jeg jobber faktisk som korrekturleser)

Ja, jeg skjønner at du er ny her på forumet, og det er virkelig ikke snakk om noen "min-diett-er-best"-mentalitet her inne, folk respekterer hverandres forskjellige tilnærminger til lavkarbo-livet, og høster erfaringer og råd fra hverandre. Ganske uvurderlig med andre ord.

Så jeg anbefaler deg å lese forumsreglementet nok en gang,
bruk forumet med vett og vennlighet, og vær velkommen til et utrolig ålreit og godt temperert forum!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat