|
Sv: Magnesiumoxid
Opprinnelig lagt inn av Nantoz, her.
... Mener du at om man leser om andre dietter enn lavkarbovariantene og er interesert i fysiologi har man ingenting på dette forumet å gjøre?
Nei, for all del, men er man heller tilhenger an andre kostholdsfilosofier enn av et lavkarbokosthold, ja så er man om mulig kommet til et litt feil fora, ja...
Men fysiologi og human ernæring sett med bakgrunn i et lavkarbokosthold, ja det er det mange her inne som er opptatt av, så der vil du nok finne flere som kan være med på slike interessante diskusjoner...
For som sagt, mange her inne kjemper en kontinuerlig kamp i sine omgivelser for å få aksept på sitt kosthold, og i så måte har dette vært et "fristed" for alle som deler interessen for, og fordelen av et lavkarbokosthold...
Opprinnelig lagt inn av Nantoz, her.
...Jeg vil tro jeg er ganske godt i stand til å diskutere innholdet. For du mener vel ikke at man må være en tilhenger av ketolyse før man har "rett" til å dsikutere den?
Nei, jeg mener ikke det... men jeg mener man både bør og må lese boken omhandlende kostholdsfilosofien før man begynner å involvere i diskusjoner om den som sådan...
.
|