|
Sv: Magnesiumoxid
Opprinnelig lagt inn av Ziggy, her.
Bare for å ha sagt det...
Selv følger heller ikke jeg Torkil sitt kosthold som sådan, men min kostholdsfilosofi er ikke ulik den han anbefaler. Grunnen til at jeg reagerte, var karakteristikkene du kom med, og antydningene som mange følte, at du dro en likhet mellom ortografiske feil, og dårlig fundert vitenskapelig grunnlag for kostholdsplanene hans. Kommer man med slike antydninger, tror jeg mange her inne reagerer.
Og husk, mange her inne kjemper en kontinuerlig kamp i sine omgivelser for å få aksept på sitt kosthold, og i så måte har dette vært et "fristed" for alle som deler interessen for, og fordelen av et lavkarbokosthold...
Så for all del, om du som oss heller holder deg til sak heller enn utenforliggende faktorer, og deler dine erfaringer og kunnskaper om lavkarbokosthold, ja så tror jeg du vil oppleve et inkluderende og godt fellesskap her inne, hvor man har som motto å følge Kardemommeloven som sådan...
.
For siste gang: jeg hadde andre forventninger til en side som hevder å ha en vitenskapelig fundert ernæringsfilosofi.
Jeg vil hevde at om boken var skrevet på samme måte ville ikke du eller noen andre klart å ta den seriøst.
Ikke sett i gang med å skrive et flammende forsvarsinnlegg nå, bare prøv å skjønn poenget mitt her.
Ikke ta det som en personlig fornærmelse, eller en fornærmelse mot forumet.
Bare les det jeg har skrevet, tenk over mitt ståsted, og la det ligge.
Jeg synes lavkarbokosthold er veldig interessesant, og prøver å finne ut hvilke ernæringsregler de forskjellige lever etter.
La oss derfor gå over på det mer kostholdsrelaterte: hvorfor mener ketolysetilhengerne at fiber ikke skal være bra? Jeg skjønner ikke helt tankegangen bak det.
|