Tråd: Magnesiumoxid
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-07, 16:17   #34
Nantoz
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2007
Nantoz er på en erverdig vei

Sv: magnesiumoxid

Opprinnelig lagt inn av Ziggy, her.

Om du ønsker å fordype deg i syntaks og ortografi, anbefaler jeg deg heller å engasjere deg på dette forumet, http://skolenettet.ls.no, heller enn her inne på lavkarbo.no.

Her inne er vi mere opptatt av budskap, enn av korrekt tegnsetting og gramatikk.

Budskapet forstyrres ved at måten det fremlegges er såpass dårlig. Jeg håper, og antar, at det kommer bedre frem i boken.

Torkil har aldri forsøkt å fremstå som en forsker, men har som mange andre som har utarbeidet egne kostholdsplaner basert seg på tilgjengelig forskningslitteratur, bl.a. fra JAMA, men også fra en god del andre vitenskapelige kilder og referanseverk, som du vil kunne se, om du har boken og kontrollerer kildehenvisningene.

Spennende. Skal se om jeg får fatt på den.

Ut i fra mye av det du har skrevet her inne, og i andre tråder, så tror jeg egentlig du har kommet til feil forum, tror egentlig du burde vurdere www.vektklubb.no eller www.fitnessprat.no, da dette kan være fora som bedre egner seg for dine kostholdsprinsipper- og meninger, så langt jeg har forstått dem.
.

Jeg er imponert!
Ut i fra mine kommentarer om 1:kontinuerlig bruk av laksativer er ikke bra, 2: kostfiber er bra, og 3: GI i poteter kan senkes, har du tydeligvis klart å sette meg i en eller annen bås.
Fortell meg mer om meg selv.

Nantoz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lippincott Svar med sitat