Tråd: Magnesiumoxid
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-07, 16:06   #31
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: magnesiumoxid

Opprinnelig lagt inn av Nantoz, her.

Jeg sier ganske enkelt at jeg har problemer med å ta noen alvorlig som hevder at de representerer en medisinsk og vitenskapelig fundert kostholdskur, men ikke engang kan skrive korrekt norsk.

Et godt språk skaper et godt førsteinntrykk, og likeledes skaper en dårlig språkføring et dårlig inntrykk...

Om du ønsker å fordype deg i syntaks og ortografi, anbefaler jeg deg heller å engasjere deg på dette forumet, http://skolenettet.ls.no, heller enn her inne på lavkarbo.no.

Her inne er vi mere opptatt av budskap, enn av korrekt tegnsetting og gramatikk.

Opprinnelig lagt inn av Nantoz, her.

En allmennlege er i utgangspunktet ikke en spesialist i ernæring, men det forhindrer jo ikke at kuren hans kan fungere utmerket.

Etter det jeg kan se baserer han seg i stor grad på enkelte meta-analyser publisert i JAMA.

Har han gjort egen forskning i tillegg?

Torkil har aldri forsøkt å fremstå som en forsker, men har som mange andre som har utarbeidet egne kostholdsprinsipper basert seg på tilgjengelig forskningslitteratur, bl.a. fra JAMA, men også fra en god del andre vitenskapelige kilder og referanseverk, som du vil kunne se, om du har boken og kontrollerer kildehenvisningene.

Ut i fra mye av det du har skrevet her inne, og i andre tråder, så tror jeg egentlig du har kommet til feil forum, tror egentlig du burde vurdere www.vektklubb.no eller www.fitnessprat.no, da dette kan være fora som bedre egner seg for dine kostholdsprinsipper- og meninger, så langt jeg har forstått dem.

.

Sist redigert av Ziggy : 24-03-07 kl 18:04.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat