Tråd: Magnesiumoxid
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-07, 15:45   #26
Nantoz
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2007
Nantoz er på en erverdig vei

Sv: magnesiumoxid

Opprinnelig lagt inn av Ziggy, her.

Skjerp deg, Nantoz...

Istedet for å opptre som en arrongant bedreviter, kan du kanskje prøve å vise litt mere respekt her inne, og ovenfor andre også...

Hvordan har jeg oppført meg arrogant og bedrevitende?
Jeg sier ganske enkelt at jeg har problemer med å ta noen alvorlig som hevder at de representerer en medisinsk og vitenskapelig fundert kostholdskur, men ikke engang kan skrive korrekt norsk.
Et godt språk skaper et godt førsteinntrykk, og likeledes skaper en dårlig språkføring et dårlig inntrykk.

Opprinnelig lagt inn av Ziggy, her.

Personen bak Ketolysekuren er utdannet lege og spesialist i allmenmedisin, Ketil Andersen, opprinnelig fra Danmark, men flyttet til Norge i voksen alder, så om du hadde sett litt nærmere på det han har skrevet, og presentasjonen av han, så ville du ha sett akkurat det.

Jeg ser at det på hjemmesiden enkelte steder er underskrevet med Torkil P. Andersen, er dette samme person som Ketil?

En allmennlege er i utgangspunktet ikke en spesialist i ernæring, men det forhindrer jo ikke at kuren hans kan fungere utmerket.
Etter det jeg kan se baserer han seg i stor grad på enkelte meta-analyser publisert i JAMA.
Har han gjort egen forskning i tillegg?

Nantoz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lippincott Svar med sitat