Tråd: Magnesiumoxid
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-07, 15:32   #25
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: magnesiumoxid

Opprinnelig lagt inn av Nantoz, her.

I utgangspunktet latterliggjør jeg ikke dietten, men jeg hevder med rette at den siden er skrevet veldig dårlig.
Jeg har valget mellom å la det irritere meg eller finne morskap i det, jeg velger det siste.
Les http://ketolyse.no/?group=1443&subgroup=1444&art=2002 og se om du gidder å telle hvor mange skrivefeil, syntaksfeil og ortografiske feil det er.
Om folkene bak kuren tar på seg å være seriøse bør man vel forvente at de tar seg litt bry med å fremlegge den korrekt.

Liker forresten veldig godt formuleringen:
.

Det ser ut til at "enestående" ikke lenger betyr hva det pleide å gjøre...

Skjerp deg, Nantoz...

Istedet for å opptre som en arrongant bedreviter, kan du kanskje prøve å vise litt mere respekt ovenfor andre her inne...

Personen bak Ketolysekuren er utdannet lege og spesialist i allmenmedisin, Torkil P. Andersen, opprinnelig fra Danmark, men flyttet til Norge i voksen alder. Hadde du sett litt nærmere på det han har skrevet, samt presentasjonen av han, så ville du ha sett akkurat det.

.

Sist redigert av Ziggy : 24-03-07 kl 16:07.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat