Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-07, 23:53   #172
Mamseboms
Medlem

Mamseboms sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Alder: 50
Mamseboms er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jeg hører vel til her jeg også... har nettopp kommet i gang, men skal ned godt over 30 kilo. Ganske surt, siden jeg hadde gått ned 30, hadde bare 10 igjen.. så gikk jeg opp 25. Sukk...

Intr at dere diskuterer klær... jeg er IKKE flink med klær i str. hest. Jeg gruer meg til å prøve klær, og hater å bruke penger på klær jeg vet at jeg ikke vil ha i skapet.

Har forresten vært jojoslanker i årevis! Og har tidligere gått ned med å spise sunt, regelmessig og variert. Jeg har drukket mye vann, og trent ganske bra. Nå har jeg fått litt sansen for lavkarbo, men vet alt for lite til å vite hvilken vei jeg skal gå... synes det virker litt innvikla. Mye å sette seg inn i.. Ketolyse synes jeg virker skummelt, Atkins litt fanatisk og fedon litt sånn bob bob.. Men jeg leser og leser. Har fedonboka, så har lest en god del der! Håper å få litt mer forståelse jo mer jeg lærer =)

I hovedsak starter jeg med å kutte ut de verste karbobombene, som brød, hvetemel, potet, ris, pasta og de verste sukkerfellene. Jeg eeeelsker sjokolade! Og lider nok til tider av tvangsspising når jeg ikke er motivert. Så jeg har nok litt å jobbe med oppe i hodet mitt også!

Gleder meg til å være her, få mere kunnskap å bare se kiloene forsvinne

Mamseboms' Blogg
Mamseboms er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo på en måte... Svar med sitat