Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-07, 17:58   #30
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan dette stemme ang poteter?

Opprinnelig lagt inn av Mya, her.

Ja ja helt greit at ikke alle liker poteter men mange gjør jo det og de å bestemme hva folk skal like synes jeg er litt teit. Tør nok ikke hive meg med på dette dette sånn uten videre. men om det kommer mer på dette forskningsmessig må jeg si at potetsalat til grillen i sommer evt bakte poteter, og det går veldig fintg å bake poteter som har vært kokt, veldig effektiv faktisk hadde vært godt i ny og ne. For ikke snakke om stekte poteter til egg og bacon brunsjen for litt substans og tyggemotstand.

Får vel bare følge med og evt sjekke stixen om man forsøker å våge seg en gang.

Huff, det var ikke min intensjon å rakke ned på andres matpreferanser
Poenget mitt var i det hele tatt å sette det litt i perspektiv, at poteten tradisjonelt spises på de måter jeg overfor beskrev, og at ikke så mange kan nyte den alene, som med andre mindre stivelsesholdige grønnsaker.
Det var bare det altså. Vet jo også hvor lett det er å hisse hverandre opp p å beskrivelser av deilig, farlig mat, og så kan man lett bli frista.

Synes uansett at det er en interessant ting, utgangspunktet for tråden, og jeg skulle gjerne visst, vitenskapelig sett, hva som får dette til å skje, dersom det er fakta

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat