Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-07, 12:44   #83
slaskalainen
Gjest

Sv: Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett!

Hei, all of you,

Jeg vil bare presisere, også jeg, at jeg ikke har brukt det åpne Wikipedia i denne sammenhengen til annet enn å henvise til en vanlig utbredt forståelse av hva en "urban legend" eller "urban myth" i sin oppbygning er.
For ikke at noen skal misforstå er de andre henvisningene og ideene i hovedsak til:
ASCH - American Council of Science and Health
+
arbeid utført av nyespesialisten Valtin via "Dartmouth Medical School".
At eksperter uenes om nødvendigheter o.l. er jo ikke noe nytt.

Når i alle fall cirka 30 millioner mennesker i USA (anslag for noen få år siden) går på sterke lavkarbodietter, er det ikke urimelig å anta at disse "mine" for å si det slik, ville ha brukt nettopp vannmengde som motargument mot slike dietter, om så var. Disse forskerne og legene er selvsagt også klar over at minst hver tredje amerikanske kvinne i begynnelsen av det 21.århundre går på lavkaloridietter samtidig som de følger relativt sett tøffe nok treningsprogrammer. Men dette får vi ta senere mer dybde når tiden er tilstrekkelig. Ser vi hva vi vil litt fram til?

Studier viser vel at høyt proteinntak, hva nå det er da, vitenskapsmenn synes ofte mest opptatt av konklusjon helt fra starten; trigger tørsterefleksen.

Tross alt er ikke det å være lavkarboer så sjeldent eksotisk at ingen som selv ikke måtte være det, kjenner til det, av de som forsker på våre kropper.

Heller ikke i denne tråden som heller ikke i grønnsakstråder, er det noen som ønsker å bevise noe eller i alle fall ikke ta noe fra noen, men oppfordrer folk til å tenke selv også med innspill fra andre (også eksperter) som har andre syn på sakene.
Sånn er det.

Svar med sitat