Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-04, 18:35   #13
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kanel

Det slår meg at de fleste av dere har vel ganske normale unger..kosthold eller ei.
Nå mener jeg ikke å si at kostholdet ikke har noen betydning, for det har det nok.
Men å legge mestparten av skylden her er vel i drøyeste laget.

Visst har vi normale unger Kanel!

Og barn har naturlige svingninger i humør og dagsform. Men når en putter på feil mat så fyrer en oppunder normale ting slik at det blir litt mer enn normalt... Men hva er egentlig normalt...
For å si det slik da: Vi ser forskjell på poden for hva som er normalt for ham, og hva som er sukkerskapt. Men for noen som har hatt unger som er oppdradd på sukker,- så vil jo de anse poden sin oppførsel som normal..- "Det er jo bare slik barn er..."
Men det er ikke slik mitt barn er... Jeg ser forskjell, og jeg håper folk som er i min nærhet er åpensinnet nok til å lytte til mine erfaringer i forhold til mitt barn...
(Det blir nesten som å påstå at barnet som hyler trenger å aktiviseres i stedet for å sove når foreldrene kjenner barnet og vet det har sovet lite i det siste, og at det gråter slik det gjør når det er overtrøtt...)

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat