Opprinnelig lagt inn av Mxmamma, her. Hei alle sammen ! Vil bare takke alle som har ønsket meg velkommen! Det hjelper fantastisk mye å få støtte , særlig i starten. Har nå sittet inne her og lest en del , og jeg er skikkelig imponert over dere Det er virkelig mange av dere som har fått et nytt liv og vært kjempeflinke, og det tror jeg de fleste av oss som har slanket seg i en årrekke er enig i. Det motiverer ihvertfall en annen til å være flink Så et spørsmål, hvilke grønnsaker bruker dere?
Opprinnelig lagt inn av Mxmamma, her.
Hei alle sammen ! Vil bare takke alle som har ønsket meg velkommen! Det hjelper fantastisk mye å få støtte , særlig i starten. Har nå sittet inne her og lest en del , og jeg er skikkelig imponert over dere Det er virkelig mange av dere som har fått et nytt liv og vært kjempeflinke, og det tror jeg de fleste av oss som har slanket seg i en årrekke er enig i. Det motiverer ihvertfall en annen til å være flink Så et spørsmål, hvilke grønnsaker bruker dere?
Jeg tar hovedsakelig brokkoli og blomkål.. Man burde spise grønnsaker som vokser over jorda.. Vil også anbefale deg å bruke mere av ruccola og slikt - jo mørkere grønn det er - desto bedre (mer næringsrike) *husker den lille undervisningen jeg hadde av Nille* Lykke til!!!