Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-07, 21:49   #25
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Grønnsaker eller innmat - hva er best?

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.

Ja jeg spiste jo leverpostei på brød for mange år siden og det husker jeg smakte godt med majones på. Jeg kan jo prøve å legge en bit leverpostei med majones ved siden av grønnsakene, stekt egg og fårepølse når jeg spiser dette.

Men hvilken leverpostei er best da? Er det ikke mye tilsetningstoffer i slike leverposteier for brød?

Over til fiber: Når man regner ut karbotallet i en vare så skal man trekke fra fiber. Fiber er da ingenting? Det trekkes fra, det teller ikke. Hvordan fiber skal være så mye å rope hurra for da forstår jeg ikke når det er "ingenting". Ok, det hjelper på fordøyelsen sier kanskje mange. Men hva annet? Hva er fiber egentlig? Hvis jeg vil se rent fiber kan noen vise meg det? Kan noen fortelle meg, er nysgjerrig. At det metter tror jeg ihvertfall ikke noe på, det sier jo de som mener at ett kosthold med lite fett og masse karbosser er best og sunnest.

Jeg innbiller meg at det binder maten sånn at man får fast mage, altså ikke løs avføring.
Det var i alle fall det jeg trodde og selv opplevde inntil jeg leste kulas kommentar.
Men jeg vil uansett ikke leve med en helt grønnsaksfri diett, men det er jo et personlig valg, og jeg spiser jo heller ikke annet kjøtt, eller hva man skal kalle det, enn fra sjømat, så da kan det hende at jeg også.
Det er vel uansett en preferanse.

DJW, har du prøvd å lage disse OE-lappene til Ziggy? Jeg kan forestille meg at de er fortreffelige med leverpostei med majo på
Har selv prøvd det meste av vanlig brødpålegg som jeg har spist tidligere på dem, og det har vært alldeles innertier hver gang!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat