Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-07, 18:43   #9
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

Opprinnelig lagt inn av slaskalainen, her.

Om Atkins døde av hjerteinfarkt eller ikke betyr vel ikke noe. Om så hadde vært betyr jo ikke nødvendigvis noe.

Men hva skjedde rundt hans bortgang?

Jeg synes det er vitkig på flere måter, bla.a fordi det alltid skal spekuleres i kjente mennesker død, og jo mer fantastisk eller skittent det er, jo mer avis-snadder blir av det.
Jfr; River Pheonix f.eks. Fortsatt står det overalt om ham at han døde av en overdose, så fort noen henviser, men i politirapprten stå det at han ramla dritings ned en trapp og ble kvalt i sitt eget spy eller noe.
Blæ.

Atkins ramlet og slo hodet i isen i en alder av 73 og havnet i koma.
Han skal ha vært normalvektig ved tilfellet, men este ut på grunn av intravenøsen og ellers vannsamlinger i kroppen pga medisin.
Det er hva jeg vet.

Jeg synes nå ærlig talt det må få lov å legge på røret etter en sånn opplevelse i den alderen. Skal være glad selv jeg, om jeg får leve så lenge.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat