Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-07, 13:33   #164
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Monen, her.

www.zizzi.no . Gå inn på concept stores, så finner du hvor de har butikker. De har ikke nettbutikk, men de har endel fine klær til OK priser LItt dyrere enn H&M og KappAhl, men billigere enn mange rene stor-mote.butikker. De har klær i str 42-56.

Jeg ELSKER Zizzi! Klærne ser bedre utt enn de andre kjedebutikkene, og mye billigere enn andre plus-size butikker. Og hvis man er i danmark og stikker innom en zizzi-butikk så koster klærne faktisk 1/3 til halvparten av det de gjør i norge. Kjøpte f.eks en skinnjakke der til 800 som jeg vet kostet 1599 i norge.
Den ene butikken i 2. etasje på gunerius har merket, men de er litt dyrere, og har litt mindre utvalg enn zizzi-butikken på triaden på lørenskog, som er "ren" bare for det merket.