Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-07, 12:43   #23
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Grønnsaker eller innmat - hva er best?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Jeg skal ikke komme med noen bevingede ord på noe jeg ikke har spesielt mye greie på. Mye bra som er sagt her allerede!
Men at folk er forskjellige er helt klart, og i det jeg ikke spiser innmat så kan jeg bare komme med følgende, personlige, konklusjon; lite eller ingen grønnsaker er lik LØS mage!

Vi er nok alle litt forskjellige, men jeg tror nok at noen trekker konklusjoner for tidlig. Fra august i fjor og frem til jul fulgte jeg Skaldemans esktremvariant med godt hell og resultat. Ingen grønnsaker overhodet. De første UKENE (husker ikke hvor mange) var magen løs, men det ga seg etterhvert som kroppen vennet seg til det nye kostholdet med fett/protein.

Er jo ikke så rart da, at kroppen etter flere tiår med masse karbohydrater trenger litt tid på å omstille seg.

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat