Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-07, 09:21   #12
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken Protein Delite er best?

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Det KAN blandes med vann - men jeg syns ikke det er særlig godt.

Jeg tenker: hvis du lurer på hva du skal bruke en boks med proteinpulver til - så kanskje du ikke har behov for det? Det går jo fint an å leve uten, men jeg syns det er en grei måte å få i meg proteiner når matlysten er dårlig. Pluss rett etter trening.

Tåler du ikke egg og melk?

Jeg skjønner hva kroppen bruker protein til, men jeg skjønner ikke hvordan man skal lage noe av pulveret... Jeg tåler ikke egg og melk, og jeg får langt fra i meg nok av noe som helst, så det hadde vært greit med noe som smakte meg... Jeg spiser ca 60 gr kjøtt til middag, og er ikke så flink med proteiner, så var derfor jeg tenkte at det hadde vært smart å fått i seg nok mat... jeg tåler litt youghurt da...