Dag 2; I dag var vært en prøvelse, jeg vet ikke om jeg har vært veldig sulten eller jeg begynner å kjenne på kroppen uten all karbofull mat?? Eller at jeg valgte å sove lenge og frokosten ble litt utpå dagen. Jeg har spist en liten stykke kake uten mye karb, etterselskap og en fruktyougurt + banan .Men Roma var heller ikke bygd på en dag. Litt tilvenning på til. Men jeg har ikke tenkt å gi opp så lett. Frokost; 1 kokt egg med 1 klatt meiersmør 1 rugsprø med graddost 1 fruktyoughurt 3 glass med vann Lunsj; 1 omlett laget av 1 egg 3 skiver med spekeskinke 5 morrpølserskiver 1/2 banan Middag; Kylling i Hvitvin (oppskrift legger ned på siden) 4 glass med vann Kaffe med svigerinnen; 3 kaffe 1 lite stykke ostekake med skogsbær. og masse vann. Kyllinggryte med hvitvin Meierismør Grillet kylling i biter (hadde rester av kyllinglår) løk finhakket bacon i biter hvitvin 1/2-1 dl kyllingbuljong utblandet i 1 dl varmt vann kremfløte brokkoli når du har skjært alt i biter (kylling, løk, bacon og brokkoli), kan du ta rikelig med meierismør sammen med løk og bacon. Surr det godt før du putter i hvitvin. Etterpå legger du i den grillet kylling og buljongvannet. La det godgjøre seg til d trekkes godt inn. Etterpå passende mengde med fløte, d skal jo ikke bli en suppe heller. De siste 5 minuttene kan du legge brokkolien. Dette er en deilig oppskrift. anbefales. Skal du imponere kjæresten eller kompisgjengen, er denne midt i blinken!