|
Sv: Hvorfor taber jeg mig ikke?
Jeg har ikke direkte sagt at Monix spiser for lite, men jeg sier at det kan være en årsak.
At hun nødvendigvis hadde gått ned i vekt hvis hun spiste for lite, er feil. Det er fullt mulig å ikke gå ned selv om man spiser for lite - det er flere grunner til det, men en av dem er at kroppen settes på sparebluss. Det er et ganske velkjent fenomen her inne.
Jeg vet ikke hvordan jeg kunne gå opp da jeg spiste lite, men jeg gjorde nå det. Jeg var veldig syk, stoffskiftet var på bærtur, og jeg hadde sikkert veldig lav forbrenning. Tarmene fungerte nok heller ikke som de skulle, slik at det ble feil i næringsopptaket.
Jeg bruker ikke meg selv som eksempel i forhold til Monix, bare som eksempel på at det går an å legge på seg ved å spise for lite. At du kaller det useriøst synes jeg er ganske uhøflig, men jeg har ikke lyst til å bruke denne tråden til å krangle med deg. Jeg burde kanskje ikke sitert deg i første omgang, men jeg stusset, for jeg trodde kanskje du hadde skrevet feil først.
Jeg har ikke bare tatt utgangspunkt i dagsmenyen til Monix heller, det er ganske mange mulige hindringer for vekttap jeg trekker frem - og noen forslag til løsninger ...
Og at Lindberg fyller definisjonen på lavkarbo, det tror jeg de fleste vil være enige med meg i ...
Det var som sagt ikke meningen å starte en diskusjon, bare å hjelpe. Med utgangspunkt i råd som er blitt gjentatt mange ganger her inne ...
Sist redigert av Huldr : 22-03-07 kl 02:23.
|