Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-07, 19:59   #14
snupperella
Medlem

Medlem siden: Apr 2006
snupperella er på en erverdig vei

Sv: noen som kan hjelpe??

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.

Det er bra at du ikke vil spise som før igjen for da går du nesten garantert opp igjen. Kan du ikke prøve ketolyse igjen da og bare tilføre litt mer grønnsaker og begynne med nøtter og bær? Du skal jo ned litt til så da tror jeg det er best å spise ketolyse ettersom du kjenner denne måten å spise på nå. Etter hvert så kan du jo gå over til Lindberg igjen, når du kanskje har 5 kg igjen? Bare en tanke. Du velger din vei videre!

Det med å spise så man ikke legger på seg igjen er en treningssak tror jeg. Du må bruke tid på dette mens du går ned tror jeg. Tilføre litt xtra karbohydrater sakte men sikkert og følge med vekta hver uke.

Jeg er heelt enig med deg. Har tenkt mye nå og hørt på råd, det jeg er tryggest på er ketolyse og det skal jeg gå på fra imorgen igjen. Tror jeg. Tviler litt fordi en nabo av meg har tatt av 60 kg på samme tid som meg, ja han er mann men likevel. Han laget sitt eget brød med kun grove melsorter og hele korn og til dette spiste han kun sunt. kutta ut smør,majones,alt fett og spiste myyye fisk og sunt fett omega 3 osv....
Må jo inrømme jeg har lyst til å prøve men er litt redd at jeg skal bli sulten. Er jo vant til å spise meg mett på ketolysen men har klart noka 3 uker da. Noka har jeg brukt 3 uker nå og det gav meg 5,2 kg i minus, er jo litt d da. Hva skal jeg prøve tro????