Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-07, 15:59   #13
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor taber jeg mig ikke?

DJ: Man kan da ikke gi råd ut fra noe annet en det man får oppgitt

Den mengden mat Monix har oppgitt er heller på den lave siden, særlig når hun trener mye. Det er like ille å spise for lite som for mye - kanskje verre. Jeg for min del la på meg de fleste av mine kilo i en periode da jeg spiste ekstremt lite.

Nok mat er viktig for forbrenningen - som igjen er veldig viktig for å gå ned. Det er også viktig å få i seg den proteinmengden man trenger for ikke å tape muskelmasse.

Nå går Monix på Lindberg, og da må hun få råd ut fra det, selv om man måtte ha en annen oppfatning av hva som er best kosthold. Lindberg er lavkarbo.

(Ikke meningen å være krass her altså - bare engasjert )

Carisma: Bønner og linser kan være bra, men det funker ikke så bra som proteinkilde, fordi planteprotein er vanskelig tilgjengelig for kroppen. Unntaket er soyabønner.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat