Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-07, 15:05   #18
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Fra a til b - hvor lang tid har du brukt?

Jeg har gått ned flere ganger på lavkarbo (og opp) siden jeg begynte for ca. 3,5 år siden. Men jeg gir meg ikke enda

Nå har jeg forstått at sukkeret er ett stort problem så jeg blir neppe slank hvis jeg skal unne meg snop mens jeg går ned. Så jeg har tatt valget med å kutte ut for godt. Det er fæl tanke men ikke når jeg tenker at jeg kanskje kan bli slank en gang for alle.

Har gått ned sakte 2 ganger på lavkarbo. EN gang 10 kg på 9 mnd, en annen gang 12 kg på ca. 8 mnd. (grunnet høyt snop-forbruk). Har gått opp alt igjen begge gangene. Og akkurat nå veier jeg mye mer. De gangene jeg gikk ned var fra ca. 105 til noen og 90. Så jeg er vel ett eksempel på at myten om at man holder vekta hvis man går ned sakte er og blir en myte og ikke fakta. Jeg tror heller man er mere forberedt dess flere ganger man har prøvd. Da forstår man at det ikke er enkelt. Og at man MÅ forandre vaner for alltid hvis man skal lykkes. Og ikke minst innse at den maten som gjør deg slank, skal gjøre at du forblir slank.