Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-07, 16:29   #31
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - finito

Opprinnelig lagt inn av tnutt, her.

For det første var denne begrunnelsen på å kutte diskusjonen ikke riktig (det foreligger/forelå mengder av svært interessante innlegg i forkant av sensureringen), og for det andre så gikk den rett på person.

De interessante innleggene foreligger fortsatt. Det som er slettet er innlegg som utelukkende gikk på person, samt reaksjoner fra et par andre brukere på tonen i tråden.

Jeg kan ikke se at noen har skrevet at andre er dumme, og alle står fritt til å delta i de diskusjonene de selv ønsker å delta i. Det er bare fair å gi beskjed om at en avslutter sin deltakelse, syns jeg.

Om du føler deg angrepet (på person, og ikke argumentasjon) i noen av disse innleggene så vil jeg oppfordre deg til å rapportere () de enkelte innleggene, så kan du få en tilbakemelding på privat melding på disse.