|
Sv: Ris, korn, poteter og sukker.
Det Iset sier om søtsug er helt helt sant!
Sukker er avhengighetsskapende, og de fleste forstår at det ikke er først og fremst smaken som tilfredsstiller dem ved å spise godteri når de har fått suget etter det på avstand.
Søtningsmidler kan være vel og bra, men det er en stor fordel å vente med å ta dem i bruk til du har bukt på søtsuget.
Jeg hadde nesten den samme opplevelsen som Iset, spiste vanlig melkesjokolade noen uker at jeg hadde kvittet meg med søtsug, og jeg syntes ikke akkurat det smakte høgg, men det var ikke noe særlig, det smakte som rent sukker, noe de fleste voksne mennesker har lite kulinarisk glede av. Kvalmende rett og slett.
Jeg får samme tilfredstillelse nå av noen ruter mørk sjokolade fra 75% og oppover, som jeg før fikk av å tute i meg en hel melkesjokolade, men på en annen måte, jeg SMAKER det
Når du går på Fedon så kan du også spise litt nøtter, og nøtter er snadder! Og mye sunnere enn godis
Noen har fått hjelp av et mineral (?!) som heter krom for å få bukt med søtsuget, det kan du få kjøpt i pilleform på helsekosten, og er helt ufarlig.
Ellers så ønsker jeg deg og din kjære lykke til!!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|