Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-07, 01:44   #13
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: noen som kan hjelpe??

Opprinnelig lagt inn av snupperella, her.

Takk takk,jeg skal ikke sløse det bort. Har veid meg hver eneste dag i ett år nå, ingen gram som kommer på denne kroppen hehe.

Men det mde mindre fett er det flere som har sagt til meg!! Mange gode råd her, ikke lett å vite hva som blir rett.
Men gjør sikkert ingenting galt ved å prøve å komme tilbake i ketose igjen heller. Synes det er mest vanskelig å skulle spise normalt igjen, ikke som før altså men sunn kost og så balansere mengde så man ikke legger på seg igjen.

Det er bra at du ikke vil spise som før igjen for da går du nesten garantert opp igjen. Kan du ikke prøve ketolyse igjen da og bare tilføre litt mer grønnsaker og begynne med nøtter og bær? Du skal jo ned litt til så da tror jeg det er best å spise ketolyse ettersom du kjenner denne måten å spise på nå. Etter hvert så kan du jo gå over til Lindberg igjen, når du kanskje har 5 kg igjen? Bare en tanke. Du velger din vei videre!

Det med å spise så man ikke legger på seg igjen er en treningssak tror jeg. Du må bruke tid på dette mens du går ned tror jeg. Tilføre litt xtra karbohydrater sakte men sikkert og følge med vekta hver uke.