Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-07, 20:40   #14
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Er dette noe for meg?

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Min mor har gått ned straks 50 kilo på denne kuren, hun har hatt pauser fra den i ganske bra perioder, og likevel er det bare 1 år og tja..2 mnd siden hun startet. Hun gikk fra 128 kg til 82 kg, og ser fantastisk ut!

I begynnelsen levde hun ganske strengt, men testet ut grensen sin for å holde seg i ketose, og unnet seg yoghurtis med bringebær, seigemenn i helgene og en skive i ny og ne, likevel fortsetter nedgangen.

Hun er utrolig fornøyd!
Jeg gikk ned 16 kg på denne kuren, men svangerskapet har fått dem på igjen, så da begynner vi på nytt...

Hei
Hils din mor fra meg og gratuler fra meg. Dette er jo helt fantastisk og gir meg energi til å fortsette med å svare på spørsmål her i forumet, fordi jeg vet dette virker og det er den eneste måte det er mulig å få budskapet ut på.
En 1/2 sides annonse i Hjemmet koster 34.000 kr og det har ikke jeg råd til.
Jeg er selvfølgelig glad når noen kontakter ukebladene for å fortelle sin historie. Det kommer visst noe i Hjemmet en av de nærmeste ukene. Ikke noe jeg har arrangert, men noe som kommer fra brukerne.
Gratulerer
Kjempe flott.
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat