Opprinnelig lagt inn av komkari, her. Du har jo vært kjempeflink Snupperella! Etter å ha gått ned så mye som du har, er det helt vanlig at vekttapet stopper opp og en blir lei av kuren. Jeg synes det høres lurt ut av deg å starte opp med Fedon nå. Kutt ut Noka!!!!( Selv har jeg valgt å ikke følge noen kur en periode, men funnet et karbohydratfattig kosthold som passer for meg, og som jeg trives med uten å legge på meg.) Da får kroppen tid til å stabilisere seg/event tar du av deg mer og du får venne deg til et kosthold som du kan fortsette med etter at du er ferdig med slankingen. Om du vil/har behov for det kan du jo starte opp igjen med ketolysekuren etter 3- 6 mnd. Lykke til!
Opprinnelig lagt inn av komkari, her.
Du har jo vært kjempeflink Snupperella! Etter å ha gått ned så mye som du har, er det helt vanlig at vekttapet stopper opp og en blir lei av kuren. Jeg synes det høres lurt ut av deg å starte opp med Fedon nå. Kutt ut Noka!!!!( Selv har jeg valgt å ikke følge noen kur en periode, men funnet et karbohydratfattig kosthold som passer for meg, og som jeg trives med uten å legge på meg.) Da får kroppen tid til å stabilisere seg/event tar du av deg mer og du får venne deg til et kosthold som du kan fortsette med etter at du er ferdig med slankingen. Om du vil/har behov for det kan du jo starte opp igjen med ketolysekuren etter 3- 6 mnd. Lykke til!
Takk for flott svar. Jeg skal kutte noka, det er elt sikkert. Dumt jeg ikke forhørte meg før jeg begynte men hadde såååå dårlig tid, var bare lei.