Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-07, 16:41   #53
Begod
Seniormedlem

Begod sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 57
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: 4x4 intervalltrening

I en liten periode så var jeg opptatt av å få maks forbrenning under trening, så da rodde jeg. Jeg mener dog at det ikke var god nok kondisjonstrening. Kansje mest pga.latskap siden jeg så at jeg forbrente mere med roing på ganske lav intensitet enn med jogging/gåing på ganske høy intensitet(til meg å være). I tillegg ble jeg lei av å ro og jeg tror ikke intens roing og intens styrketrening er en god kombinasjon.

Knær, ja siden jeg allerede har slitasjegikt så lover jeg å være forsiktig med knærne, Jeg tror ikke du skal være bekymret for at jeg jogger for mye. akkurat nå holder jeg meg til hurtig gange, men når det blir mer vår i luften så blir det tilbake til 4x4 der dragene er det som andre kaller for jogging. Å jogge lenge blir nok aldri aktuelt for meg. Jeg hater jogging, men det er nødvendig for å en dag kunne løpe (mer enn 100 meter).