Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-04, 13:53   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Du har så rett så rett Marianne ! Kloke ord dette, - som skal tas vare på og huskes ! Jeg har også lett for å sette meg ned ved PC'en med en gang jeg har stått opp. Plutselig har det gått en time eller to, - uten frokost eller dusj !

Mitt "nye" regime har vært å stå opp, dusje, lage frokost, vaske opp (har ikke maskin) - rydde og gjøre det trivelig rundt meg..... og SÅ sitte foran PC'en og ta resten av ryddingen slik du gjør - innimellom.

Jeg har en snill mann som vasker opp og vasker klær, - men rydding er han ikke så god på. Han har det med å spre seg utover alle steder. Jeg finner golfballer, peg'er og scorekort på de utroligste steder. Gensere og jakker henger over alle stoler...... Åpnede konvolutter ligger der de ble åpnet. Datating av forskjellig art flyter her og der. Men siden han rydder etter meg på soverommet, vasker opp og vasker/bretter mine klær, - så må jeg jo rydde etter han og ! Nå skal han være bortreist fra onsdag til søndag. Onsdag etter jobb har jeg storrengjøring og rydding....... og da behøver jeg ikke gjøre noe før han kommer hjem, med unntak av kakebaking til dåpen !!

PS Kom plutselig på at jeg har en veldig dårlig samvittighet. BØKENE MINE. Har vannvittig mye bøker... altfor mange i forhold til hylleplass. Og det ser så rotete ut !! Vet jeg må sortere, men jeg orker ikke tanken på å kaste noen !! Vi har ikke plass til flere bokhyller (de er i ALLE rom) og vår venn arkitekten som skal tegne ny stut/kjøkken med innebygde hyller tør vi ikke mase på, - siden han tegner for oss gratis... jaja jeg får leve med overfylte bokhyller en stund til da....