Du er så utrolig utrolig snill som svarte på det der , jeg var så utolmodig i går mens jeg ventet på svar ser ut som jeg må slenge over ei handleliste til atkins shop ja! Nå skal jeg dra og handle bær og lagen en sunn smoothie
Opprinnelig lagt inn av Nille Her har du masse forslag til Splenda og "lovlig" snop. Elians handleliste. Må bestilles fra USA - www.atkins.com - MEN det finnes jo halvlovlige ting her også. Men det meste inneholder sukkeralkoholer og det er ikke alle som tåler det. (JEG tåler dem ikke-får magekramper og det som verre er). Hvis du klarer deg med små biter sjokolade uten å ramle utpå, kan jeg anbefale Lindt Excellence Ghana eller Lindt Excellence Madagaskar 70 %. Evt. Lind Excellence 85%. En rute max pr dag - 10 gram. Ellers har du Cavalier sjokoladene som kjøpes på helsekosten. Der har de også DeBron Lakris .. Bacongull/Baconsvor Maarud Bacongull lages av ekte grisesvor. Fra å være et biprodukt i slakteriindustrien er det blitt en ettertraktet råvare for et orginalt produkt. Vi importerer Bacongull-råstoff fra Danmark i pelletsform, og friterer dette i olje. Resultatet blir det samme som når vi steker ribbe eller skinkesteik; svoren popper opp og blir lekker og sprø. Gammeldags Baconsvor har beholdt noe mer av fettet under svoren. Vi importerer Gammeldags Baconsvor ferdig pakket fra Danmark. Men vær forsiktig når du spiser dette. Det er mye salt i, og salt binder vann i kroppen !! Det er 5 netto karber i 100 gram jordbær. Du får kjøpt usukrede frosne jordbær, bringebær, bjørnebær og skogsbær på 450 grams poser på Meny bl.a. Se karboinnhold på posen ! Lykke til videre !!
Opprinnelig lagt inn av Nille
Her har du masse forslag til Splenda og "lovlig" snop. Elians handleliste. Må bestilles fra USA - www.atkins.com - MEN det finnes jo halvlovlige ting her også. Men det meste inneholder sukkeralkoholer og det er ikke alle som tåler det. (JEG tåler dem ikke-får magekramper og det som verre er). Hvis du klarer deg med små biter sjokolade uten å ramle utpå, kan jeg anbefale Lindt Excellence Ghana eller Lindt Excellence Madagaskar 70 %. Evt. Lind Excellence 85%. En rute max pr dag - 10 gram. Ellers har du Cavalier sjokoladene som kjøpes på helsekosten. Der har de også DeBron Lakris .. Bacongull/Baconsvor Maarud Bacongull lages av ekte grisesvor. Fra å være et biprodukt i slakteriindustrien er det blitt en ettertraktet råvare for et orginalt produkt. Vi importerer Bacongull-råstoff fra Danmark i pelletsform, og friterer dette i olje. Resultatet blir det samme som når vi steker ribbe eller skinkesteik; svoren popper opp og blir lekker og sprø. Gammeldags Baconsvor har beholdt noe mer av fettet under svoren. Vi importerer Gammeldags Baconsvor ferdig pakket fra Danmark. Men vær forsiktig når du spiser dette. Det er mye salt i, og salt binder vann i kroppen !! Det er 5 netto karber i 100 gram jordbær. Du får kjøpt usukrede frosne jordbær, bringebær, bjørnebær og skogsbær på 450 grams poser på Meny bl.a. Se karboinnhold på posen ! Lykke til videre !!