Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-04, 00:20   #7
Felix
Medlem

Felix sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 62
Felix har en fantastisk aura rundt segFelix har en fantastisk aura rundt seg

Takker for mange gode råd, må si det er mye en skal sette seg inn i. Har stor tro på at denne dietten passer for meg. I den norske boken som er den jeg har står det en del oppskrifter som sikkert er ok (har bare prøvd noen få). Først når jeg kom over dette flotte forumet skjønner jeg at jeg egentlig ikke har skjønt så mye likevel. Blir nok bedre dag for dag, men må si det krever en del planlegging. Som nevnt tidligere har jeg lang erfaring fra GR diett (selv om den ikke funker i lengden - for mange fristelser for meg) - imidlertid så var det en rekke forslag til dagsmenyer som jeg synes er supert i en travel hverdag - spesielt i oppstarten. Det er det eneste jeg savner i Artkins boka - ønsker jo at dette skal være en vellykket fase 1. Neida, gikk på med full fart og spiste masser av feil - ikke lett for en nybegynner.

Rart det der med at nå vi ikke har fokus på mat så spiser vi en masse, mens når vi er det bevisst så "orker" vi ikke så mye - hjernen sier liksom nei, nei, nei..... Det er det jeg ser frem til med denne kuren på lang sikt, at det rett og slett blir en vane og en endring av kostholdet.

Takk så langt alle sammen - følger med og har allerede snappet opp noen menyer i ulike dagbøker - må si dere er flinke.

Sov godt!

Felix

Felix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat