Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-07, 15:40   #24
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Helt uten korn++?

Opprinnelig lagt inn av Lotusia, her.

Det var hvertfall et bedre grunnet svar. Hva spiser man til middagen om man ikke spiser ris eller poteter?

Jeg erstattet (og gjør det enda som regel) potetene og risen med grønnsaker. Blomkål, brokkoli osv. Jeg spiste faktisk ost og nøtter, til og med bær (de to siste i ikke altfor store mengder da), men ble raskt 100 % bedre av Candidaen til tross for det, rett og slett fordi jeg kuttet ut gjær, sukker og det meste av karbohydrater, bla. ris, pasta og poteter. Jeg hadde STERKE symptomer, fikk hele tiden sopp i underlivet, munnen og under armene, hadde synsforstyrrelser, leddsmerter, hodepine og 90 % av lista over Candida-plager, rett og slett. Nå er det nok individuelt, men jeg ville bare dele mine erfaringer.