|
Sv: Helt uten korn++?
jeg blir bare deppa av det her
og sinnsykt provosert av det dere sier om ris og poteter!! noe jeg ikke har så veldig stor tro på selv. ser dere på hvem som helst candidadiett list srår det man kan spise det (et eksempel: http://www.candidaallergy.com/nor/14test.asp ... nå følger jeg ikke denne, ettersom jeg ekskluderer enda mer som jeg reagaerer på!) ris og poteter reagerer jeg ikke på.. og som legene mine sier; FINN DIN DIET! etterhvert er det meninga at man skal begynne å tåle fler ting bedre. Sånn som det er nå blir jeg dårlig av utskeielser (alkohol, resturantmat) ikke av å spise en middag med ris!
jeg tar mycropryl og er kjempefornøyd med det (prøv det ut!!) olivenblaekstrakt har jeg prøvd uten særlig hell, blandt mange andre greier. så tar jeg en haug med vitaminer etc. veit ikke om 2 gram C vitamin holder for antioksidantene? uansett.. skriver en mail til legen min. blir litt småprovisert av bedrevitere som kommer inn her. Det er livet mitt vi snakker om, ikke tråkk på det! Takk for svar til themonk. må fordøye det her litt ikke så lett å takle når jeg nettopp har flytta til eventyrland og bare skal være her (syk) et år..
lotusia
|