Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-04, 17:17   #2
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Her er det nok mye du kan spise! Reker og krabbe og sånt er kjempemat. Rakfisk kan visst ha litt sukker i seg, men ifølge de oppskriftene jeg klarte å finne i huset, er det fint lite, så det går nok også greit. (Hvor mye rakfisk går det an å få i seg, da?) Ligg unna alle skjell, de har høyt karbo-innhold. Og brød, selvsagt. Majones går bra. Men sjømat er ganske salt, så du vil ha noe mer vann i kroppen en dag eller to, men det går altså over.
Brus med koffein anbefales ikke, siden koffein kan virke forstyrrende på insulinproduksjon og blodsukker. Mange av oss drikker vel litt likevel, men var jeg deg, ville jeg prøve å holde meg unna det i første fase i hvert fall.
Lykke til, vær standhaftig, og kos deg!
Hilsen Karin.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat