|
Sv: Helt uten korn++?
Opprinnelig lagt inn av Lotusia, her.
Hadde vert interessant å høre hva slags behandling du fikk som hjalp.. virker som min candida allergi sitter ganske hardbanka!
Lotusia
Ja, det er sånn Candida er. Det er litt fordi det er som Kristian sier. Candida er i tarmen hele tiden, men blomstrer opp hvis du er utsatt for mye miljøgifter og tungmetaller. Da beskytter Candidaen mot at dette trenger igjennom tarmen og inn i kroppen. Derfor kommer det alltid til å blomstre opp igjen etter hvert uansett hvor mye du sulteforer den.
Det viktigste du kan gjøre for å bli kvitt Candida er derfor å ta tilskudd av noe heavy "whole-food" antioksidanter, som Juice Plus, Immunoplex, Pure Plantet Tart Cherry eller noe i den duren. I tillegg bør du ta større doser Chlorella, som binder tungmetaller og fører dem ut av kroppen.
Det som hjalp meg var en parasittkur bestående av nellik, sort valnøtt og malurt, sammen med bruk av et slags elektroterapiapparat sånn som dette: http://zap.intergate.ca. (Advarsel! Crazy nettside. )
Jeg synes forresten det var litt rart at Balderklinikken sier at du kan spise ris og poteter, ettersom Candidaen lever på ufordøyd stivelse. Jeg vil anbefale å ta fordøyelsesenzymer. Det får du garantert kjøpt i Australia. Så går det også an å spise gelatinpulver som hjelper med å bygge opp slimhinner i mage og tarm.
Lykke til!