Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-07, 23:24   #17
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva Er Din Riktige Alder?

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Tror dette spørreskjemaet, -og ikke minst fortolkning/svar, er VELDIG påvirka av at det er noen som ønsker å selge oss noe....slik at vi blir yngre, og yngre, og....

Når det er sagt, klarte jo ikke dy meg, og jeg er også (angivelig) ett år eldre, biologisk sett, enn min kronologiske alder tilsier....pfff!!

Det er det nok, ja! Måtte jo sjekke nøyere, kom bare over testen ved en tilfeldighet, og ble positivt overraska over nøysomheten ved den.
Og jeg er sånn turnus-hekta på tester
Grow youthful er en bok som gir råd om hvordan man kan holde seg ung og preventere uøsnkede alderssymptomer som f.eks demens, og gjøre aldring best mulig både utenpå og inni uten å ty til plastiksk kirurgi o.l.
Leve ut fullt potensiale, er det vel de snakker om

Og det er jo en god tanke, det! Tror ut fra hva jeg har lest på nettsida, og spørsmålene som blir stilt i testen at de har noe å fara med.
Vi er jo meget godt på vei vi lavkarbere
Tror hele enigmaen om å leve godt å lenge er å sørge for god cellefornyelse. Og der tror jeg vi gjør noe riktig. Fett og proteiner og aminosyrer og godt med vann skal vel, om jeg ikke er helt på viddene, være godt for det.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat