Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-07, 20:38   #16
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 40
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Helt uten korn++?

jeg har hatt candida og har fremdeles. tingen er med sånn sopp, at den lever på karbohydrater, så så lenge du spiser poteter og ris, så er det ikke rart at du ikke blir frisk. du kan ta basiske kostilskudd for å kompensere.

jeg gikk på en streng diett tidligere, i tilleg til å ta masse kosttilskudd bl.a.
-olivenblad ekstrakt ( skaaam dyr)
-mariatistel
-citrocept

pluss det man tar vanlighvis.

og dette holdt jeg med ganske så leenge. og jeg ble bedre. jeg gjorde faktisk det. men candida, er faktisk noe som det er veldig vanskelig å bli helt kvitt.
det må holdes i sjakk. og sulte soppen ut med å spise veldig lite karbohydrater.

så jeg var " frisk" 1 1/2 år da jeg gikk på ketolyse med 15-20 kh om dagen, men så fra januar i år gikk jeg over til lindberg. og da begynte jeg å bli verre å verre. så jeg foreløpig tror jeg at jeg skal ha max 50 kh om dagen, og da helst lavglykemiske.

og jeg hadde det og slik som du beskriver at det ble flere å flere ting som man reagerer på, har du lest om anti histaminer? veldig intresant. og om tarm tottene dine er ødelagte pga tidligere "allergier" eller " intoleranser". så vil du være mer utsatt senere. så da vil jeg anbefale astaxin. det er en heftig antioksidant som repererer det som er igjen i magen. og " healer" det etterhvert som det blir skadet. den består av en alge + det som er rosa i laks og reker. og den kan jeg ikke leve uten. da tåler jeg pluteselig ingenting igjen. og bl.a. veldig allergisk ovenfor meieri produkter.

går jeg tom, og er uten disse tablettene i mer enn 3 dager, så plutselig tåler jeg ingenting melk e.l. lenger. så ja. da velger jeg å ta disse hver dag. selv om de er dyre og heller få ett litt mer normalt liv.

oi ble langt dette.

så da er det opp til deg frisk eller ei ...

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat