Takk for svar! fint å høre fra folk med erfaringer. Så du har blitt hvitt candida allergi nå høres det ut som? Jeg går også hos en ernæringsspeialist på balderklinikken som samarbeider med min homeopat på samme sted. har vert hos leger og fått andre medisiner enn naturprodukter, diflucan om du er kjent med det. nå går jeg på mycropryl, som er laget av kokkosnøttolje ekstrakt og er minst like effektivt. hjelper masse, og føler jeg blir bedre (bare at nå har jeg dårlig på edruskap i det siste og blitt mye verre igjen ) prøver å spise variert med kjøtt men innmat har jeg ikke vert så veldig mye borti i det siste. nå bor jeg i australia så produktene er litt anneledes, men kan sjekke hva jeg finner (leverpostei er det kanskje dårlig med? ) Tror nok helt sikkert jeg har intoleranser som har kommet på grunn av candida. jeg tålte egg en stund når jeg ble bedre, nå tåler jeg det ikke noe særlig lenger.. så får fortsette å teste ut etterhvert. legge alkoholen på hylla, selv om det er vanskelig, og ganske trist og prøver å kjempe videre, så håper jeg intoleransene kanskje forsvinner etterhvert? Hadde vert interessant å høre hva slags behandling du fikk som hjalp.. virker som min candida allergi sitter ganske hardbanka! Lotusia