|
Sv: Helt uten korn++?
Neida, jeg forstår det jeg. Virka kanskje litt negativ men... Jeg har vært igjennom en sånn Candidakur selv. Ikke i 6 måneder riktignok. Brukte også noe kosttilskudd som kosta skjorta og buksa og litt til, men det virka aldri.
Det er godt mulig at det er en annen slags infeksjonssykdom. Infeksjoner i magesekken og tarmen kan forårsake intoleranser også. Hvis du etter hvert bestemmer deg for å prøve noe annet enn homeopat så vil jeg anbefale Huldaklinikken i Dronningens gate i Oslo. Der har jeg fått mye hjelp selv. De er flinke på fordøyelsesproblemer og intoleranser, og tar sånne ting med rota. Min erfaring er at å prøve å sulte vekk Candida ikke virker, det kommer bare tilbake igjen.
Uansett anbefaler jeg deg å spise så variert som mulig, men ikke vær redd for å ikke spise korn. Prøv heller å variere med ulike kjøttyper og innmat. Finnsbråten lungemos, prior kyllinglever, gilde storfelever, Slakter'n leverpostei. Hvis du i tillegg spiser en del varierte grønnsaker og samtidig tar kosttilskudd så bør det ikke være umiddelbar fare.
Guud løkk