Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-07, 17:00   #14
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Helt uten korn++?

Neida, jeg forstår det jeg. Virka kanskje litt negativ men... Jeg har vært igjennom en sånn Candidakur selv. Ikke i 6 måneder riktignok. Brukte også noe kosttilskudd som kosta skjorta og buksa og litt til, men det virka aldri.

Det er godt mulig at det er en annen slags infeksjonssykdom. Infeksjoner i magesekken og tarmen kan forårsake intoleranser også. Hvis du etter hvert bestemmer deg for å prøve noe annet enn homeopat så vil jeg anbefale Huldaklinikken i Dronningens gate i Oslo. Der har jeg fått mye hjelp selv. De er flinke på fordøyelsesproblemer og intoleranser, og tar sånne ting med rota. Min erfaring er at å prøve å sulte vekk Candida ikke virker, det kommer bare tilbake igjen.

Uansett anbefaler jeg deg å spise så variert som mulig, men ikke vær redd for å ikke spise korn. Prøv heller å variere med ulike kjøttyper og innmat. Finnsbråten lungemos, prior kyllinglever, gilde storfelever, Slakter'n leverpostei. Hvis du i tillegg spiser en del varierte grønnsaker og samtidig tar kosttilskudd så bør det ikke være umiddelbar fare.

Guud løkk