Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-07, 11:30   #115
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Smoothie oppskrifter - her kan du dele din favoritt!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Nå har jeg sjekka vedvarende-stigen, og jeg kunne, haha! faktisk forrige uke innføre frø og nøtter, uten at jeg gjorde det!
Overså visst det, jeg! Da blir det nøtter i helga
Og i uka som kommer kan jeg konsumere bær.
Det som er litt trist er at jeg tåler bare noen få nøtter, og det er så langt som jeg har funnet ut macademia, cashew og pistasj.
Jeg har tenkt å prøve meg litt forsiktig fram igjen, for å se om det har endret seg, noe det gjerne kan gjøre med allergier over åra. Men sist jeg spise mandler var det en definitiv reaksjon. Dessverre...

Da syns jeg du skal holde deg til det du vet du tåler jeg... er ikke noe vits i å utsette kroppen for den belastningen det å spise noe man er intolerant ovenfor.

Og husk, du får i deg masse bra med å bruke solsikkefrø og pinjekjerner, for fett er det jo nok av med både smør og eggeplommene i smoothien da...

.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat