|
Sv: Finn crisp
Husk at Ketolysekuren ikke er noen sultekur i utgangspunktet. Det gjelder å finne seg mat som en kan spise seg mett av uten å gå ut over den daglige dosen kh.
Derfor vil jeg anbefale deg å droppe 'småtterier' som har mange kh. Bak deg heller et Hildeborgs grovbrød. En skive har like mange kh som en skive fiberrik. Forskjellen er an en skive grovbrød virkelig metter en halv dag, mens en skive fiberrik er 'next to nothing' når det gjelder metthetsfølelse (for meg i alle fall )
Spis ellers salat, kjøtt, fisk, reker, krepsehaler... Lag deg noen gode sauser, rømme.....
Hva med en Ketolyse cabaret? Denne kan også spises uten brød. Jeg tar den til middag med salat innimellom - når jeg først har den stående i kjøleskapet 
Trøbler du med egg og med fett vil denne kuren være krevende å variere, men det finnes mange varianter av det meste. Mange gode oppskrifter her på forumet, og på forumet på www.ketolyse.no
Utfordringen med oppskriftene her på forumet er at mange er lavkarbo, og ikke nødvendigvis ketolyse-oppskrifter.
Lykke til!
Neste delmål: 90kg til St.Hans!
|