|
Sv: Helt uten korn++?
jeg er dead serious! har fått masse hjelp fra homeopat og en ernæringssekspert. de har sett på symptomene mine og kommet fram til konklusjoner. legen min mener det kanskje ikke er candida allergi, men en annen slags bakterie i tarmen med lignende symptomer.. men jeg reagerer på akkurat de samme tingene, så la oss kalle det candida for nå (gud veit hva det andre heter..)
Sett på masse lister på internet og som jeg har fått derfra. Hvis du tar alt bokstavelig, er det faktisk så lite du kan spise! Alt som er lagret er søppel fordi det inneholder muggsopp, så har du gjærsoppen som kommer av sukker, gjær ++ i alt er det bare rene produkter du kan spise.. det er mer komplisert enn det det høres ut også. ikke alle grønnsaker er spiselige for meg, alle alle frukt, ikke svinekjøtt, røkt kjøtt.. lista går videre.. Tror det også er veldig forskjellig på hvordan folk reagerer, jeg reagerer også masse på muggsopp, som ekskluderer veldig mye!
Og det er ikke bare teoretisk, føler det selv på kroppen når jeg spiser noe feil, og tester ut ting regelmessig. derfor er dietten også så begrensa, fordi jeg vil spise mat jeg blir frisk av, ikke mat som gjør meg dårligere.
tror jeg sender en mail til legen min. vanskelig å få råd på nett.. veit det er vanskelig å skjønne seg på. hører så mange forskjellige meninger hele tiden.
takk for oppmerksomhetern ihvertfall, kan holde dere oppdatert om noen er interessert i det her candidaopplegget
Lotusia
|