Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-07, 23:51   #86
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Hei dere 2!

generelle svar til dere begge:

*vekta kan stå stille i perioder, mens målene kan minke (f.eks. magen kan minke selv om vekta står stille grunnet tap av fett med økning av muskler da muskler veier mer enn fett men tar opp mindre plass under huden)

*vei dere kun 1 gang i uka, eller 1 gang pr. 14. dag (med forbehold om at dere ikke gjør akkurat dette da..). Vekten kan variere mye fra dag til dag.

*produkter laget av melk som ost, fløte osv. kan være ett problem. Mange kan merke stopp i vektnedgang eller minket vektnedgang når man spiser dette.

*dere drikker ikke mye lett brus? Kunstig søtstoff kan være med på å minke vektnedgang (får deg til å spise mer enn du trenger)

*har du ikke så mye overflødige kilo å ta av kan også det gjøre at vektnedgangen går saktere enn før.

*husk også at du taper kun fett på denne kuren grunnet det høye proteininntaket, så hvis du mister 300 g en uke så er dette rent fett. Vær glad for all vektnedgang (selv om jeg vet at det ikke er så lett da).

Svar til Arnold:
*Farsekakene er noe du lager selv eller kjøper? Vet du hvor mye karber pr. 100 g. i disse?