Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-07, 22:11   #12
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo - finito

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Beklager at jeg som fersk moderator stengte en tråd for fort, men når folk føler seg tråkka på og ber om at tråden stoppes, så stopper jeg den.

Det var flere som sa klart ifra.

Så får dere heller irritere dere over meg....

Hilsen Aline aka Stalin

Syns du gjorde helt rett jeg, Aline, aka Stalin, for de siste innleggene hans gikk bare på person og ikke på topic, som themonk sa det, og sånt har ikke noe på et sånt forum å gjøre.

For som Lise sier, dette er et forum med fokus på hjelp til selvhjelp, og da blir det feil om man skulle legge opp til at det blir tillatt at enkelte her inne kan ty til innlegg som bare går på person på den måten, heller enn å holde seg til tema.

Men det er klart, ønsker dere som ansvarlige en hardere tone og linje her inne, så får vi andre også forholde oss til det, og heller svare på den type innlegg, enn å la slike diskusjoner ligge. For tro meg, å la være å svare på det som denne personen kom med, ja det satt virkelig LANGT inne...

.

Sist redigert av Ziggy : 15-03-07 kl 23:00.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat