|
Sv: Er dette noe for meg?
Hei Bente, og velkommen hit!!
Jeg kan bare si meg enig i det Gerd forteller om kuren, og joda, den ER så fantastisk som det du har hørt!!
Hele kroppen nyter godt av slikt kosthold, fysikken såvel som psyken (I mitt tilfelle: økt energi og overskudd, magen er rolig og ikke vond, hoven og oppblåst lenger, blodsukkeret er stabilt, humøret er bedre, ryggsmertene er kraftig redusert, mens-smertene er borte, huden er mye bedre. Kort og godt: livet mitt er radikalt forandret, og det er helt himmelsk )
Jeg startet med ketolyse-kuren for snart 2 år siden, og jeg var så motivert og så innstillt på at NÅ skal kiloene f... meg bort!!! dette etter år med pulver-kurer, grete roede, "mirakel-kurer". You name it - I`ve tried it... og resultatet var typisk for disse kurene: noen kilo ned, men enda flere opp... Og selvtilliten og selvfølelsen var på bånn...
Men, som sagt, så startet jeg med ketolyse. jeg tenkte også at "dette er da for godt til å være sant" og det var nesten det, hehe..
på tre mnd gikk jeg ned 24 kilo, og det er jo for meg helt ufattelig!!! men åh, så deilig!!!
I ettertid har jeg prøvd meg på "vanlig" kosthold igjen, men "bivirkningene" er så ille (alle mageproblemene, tap av energi osv) at jeg har holdt meg til lavkarbo-kosthold, og dermed har jeg holdt vekta også (har enda gådd ned littegrann )
Summa summarum: jeg kan ikke tenke meg et liv uten lavkarbo-kosthold, og jeg VET at også du kommer til å bli storfornøyd, dersom du følger boka!!
LYKKE TIL!!!

|