|
Sv: Dere som vedlikeholder vekten?
Argh, leger.... da jeg var 14 og ville ha p piller pga menssmerter og mye blødning måtte jeg gå til legen og ha full underlivsundersøkelse.
14 år gammel... Ikke nok at det å skreve naken i en stol med bøyler som holdt fast anklene dine var nok til å få deg til å føle deg som et mindreverdig menneske (på utstilling) men legen min hadde nerve nok til å si til meg at jeg burde slanke meg tilogmed før jeg hadde fått av meg fillene...
Der stod jeg da, 14 år gammel, veide vel 50 kilo hvilket var normalt for min høyde, (noe topptung som alle i min famile er) uten å ha noensinne dømt meg selv eller trodd jeg var uvanlig. Så sier legen de magiske ordene om å slanke seg, og vips der var skaden gjort.
Ikke det at jeg skylder på noen, men hvis den skjeggete mannspersonen i hvit frakk hadde hatt en bedre dag da jeg fikk dette slengt i trynet, så betviler jeg at jeg hadde vært feit i dag.
Rart hvordan opplevelser i barn-ungdomsalderen kan påvirke deg gjennom et helt liv. Jeg er fremdeles mistenksom ovenfor menn med skjegg